Busra221 Kızlar hastane çıkışları bana gereksiz pahalı geliyor . Sizce 2 tane 5 li yeterli yoksa 1 tane 10 lu almalıyım 🤯
Nurorhn Busra221 canim ben 1 tane 10 lu almayi dusunuyorum 2 tanede 5 lii ama bilemiurm smdi neye ne kadar ihtiyac var 😊
Biranne00 Busra221 bence birtane 5li birtane 10 lu al canım çünkü 10lu hastane çıkışının içinde iç zıbın oluyor göbek bağı olduğu için doğduğun da normal zıbınlar sanırım çok tercih edilmiyor