DiplomaliEvHanimi 2.Ay catlama ignemide bugun 10.30da oldum cok sukur 🙏🙄 Şans 2ve 3de yuksek diyolar ama hayırlısı dualarınıza talibim♥️🙏
Tuqceee33 DiplomaliEvHanimi tuğçeee adaşım inşallah gebelik olur bu ay Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın🥰💕 güzel haberlerini bekliyorum🙈🌸
DiplomaliEvHanimi NurEto insallah canim. Gecen ay igne sonrasi agri yoktu bu ay sol kasik ve bacak agrio
Darkgod DiplomaliEvHanimi üç kere klomen kullandım olmadı iki kere femara kullandım ikinci tuttu 29+5
DiplomaliEvHanimi Darkgod ya allahim saglikla kucaginiza almayo nasip etsin 😍 insallah sans yukselio diolar 2de ama ins olir