Ceren58 Kordonu boynunda, dolanık ve kısa olup da normal doğum yapanlar oldu mu. Kısa oldugunda da şüpheliyi, doktorum sezaryen dedi. Sizde de aynı durum var mı?
Eylulikraninannesi Benim ilk kizimda doğumda gördük kısa olduğunu normal doğumu o kadar kisaydiki çocuk çıktı kaldı öyle ne ileri ne geri 😂 hep ozenmisimdir çocuğu gerçekler kordonu kesicek diye şok olduk o kadar kısa olmasına ama bende sorun olmadi tabi dolanma olayı yoktu