Denizim__19 Bana şimdi hamilesin istediğini ye, nasılsa emzirirken gider diyorlar. Ben de emzirirken de süt yapsın diye yedirirsiniz, bu işin sonu yok diyorum 😄 evet hamileyken kilo almak normal ama fazladan alınan her kilo sonrasında yine bize dert olacak.