merhaba, ben de medovada gebelik takibinde olunca detaylıyı da orda yaptırayım, ne kadar kötü olabilir ki demiştim. Ama normal bir ultrason randevusundan farkı yoktu. Çok kısa sürdü. Fetal ekoyla birlikte 400 tl vermiştim. Bunun yerine çok övülen perinatologlardan birine gitseydim keşke dedim.