Merhaba kizlar benim 2 martta hastahane randevum vardi o gun ultrasonda bebeğin suyunun az oldugunu soylediler ayrıntılı ultrasona gonderdiler hemen gittim bakıldı ve hersey yolunda denildi nst'ye yonlendirildim sancilarim cikti 90 falan ama hemşire diyorki hissediyormusun sancin varmi ben diyorum yok ama gercekten hic yok neyse dedim bugunde doguramadim 😂 dedim esime beni bugun gezdir dogurursam gezemem o gun gezmeye gittik ama baya yurudum yani eve geldim bacağım cekiyor ama nasil sisti sol bacagim annem dediki sen bir tuhaf bakiyorsun iyimisin 😣 dedim iyiyim ya ama sancim var bacagimda gece 3 gibi yattik ama surekli tuvalete gidiyorum sabah 6 da birseyler hissettim ilik ilik ama kondurmuyorum ben tuvalete bir kalktim ki suyum gelmis hemen usulca annemi esimi babami uyandırdım hastahanede ultrason cati muayenesi derken acilmam daha 1.5 cm suni sanci verildi mecburen sabah 7 de baslayan suni sanci ertesi sabah 9:30 a kadar devam etti zaten dedim 5cm acilmam anca olmuştu dedim artik alin beni doguma cunku sancılarım artik dayanilmazdi bir sure ikindim tabiki 10 dk kadar falan biraz nefeste sorun yaşadım o sira en son ikinmamda guzel kizim doğdu 3250 gr 52 cm o kadar guzel bir an ki Allah 'im isteyen herkese nasip etsin biraz emzirmede sıkıntı var süt konusunda ama onun disinda masallah cok guzel hakkinizi helal edin kizlar biraz uzun oldu ama bu arada ben polikistik over hastasiydim sizlere umut olsun Allah'im ummadiginiz anda gonderiyor ben cok korkmustum adetlerim bile duzensizdi rabbim hepimizin yavrusunu korusun uzun omurlu sağlıklı sihhatli şansı bol olsun insallah 💕