ben canım 2017, 2018 ve 2019 Ağustos ayında da son düştüğümü yaptım 3 senede 3 kimyasal hatta birinde kalp atışı vardı az da olsa genetik testte pıhtılaşma dediler son bebekte aspirin ve karnımdan kan sulandırıcı iğne olmama rağmen düştü . Çok ünlü bi doktor buldum ona gittim düşükren sonra . Hemen aspirin ve vitaminlere başlattı hamile olduğundan şüphelendiğin an gel perinatoloji yani riskli gebelik uzmanımızla birlikte takip edeceğiz seni dedinama henüz hamile kalamadım adetime 6 gün var bekliyorum bakalım şimdilik sadece kasıkta batma var oturup kalkarken hapşırınca falan