1994ozg
Busra221 Merhaba, arkadaşın dediği gibi Yenibosna Nisa Hastanesi normal doğum konusunda aşırı ısrarcı bir hastane 2011 yılında oğlumu Nisa hastanesinde doğurdum. Şu an kızıma hamileyim Avcılarda oturuyorum hala biraz uzak kaldığı için tekrar Nisaya gidemedim. Avcılar Hospital Sadullah bey e gidiyorum şimdi, doğum şekli konusunda hiç bir görüş beyan etmedi normalde demedi sezaryen de demedi. Benim plasentam aşağıda olduğu için ve nörolojik problemim olduğu için sezaryen olacağım ancak normal doğum yapmak istiyorum dersem de doktorum hersey normal giderken sezaryen yaptırmazdı diye düşünüyorum 🤷🏼♀️