Merve6475 Hamilelik değişik bir süreç, normalde kilosuna dikkat eden biri olmama rağmen hamilelikte hiç beklediğim şekilde kontrol edemedim. Yani almam dediğimde aldım, almışımdır dediğimde almadım. Eğer sağlıklı besleniyorsanız, şeker gibi bir problem yoksa, doktorunuzun uygun gördüğü ölçüde hareketliyseniz, bebeklerin de gelişimi iyiyse kiloyu çok dert etmeyin derim. Yoksa insana sadece stres yaratıyor.