Eda91- Merhabalar az önce doktordan geliyorum 29+5/6 günlüğüm. Bebeğin kilosu 1332 kg dendi fakat boy İçin bir oran verilmedi sadece doktor normale göre biraz kısa dedi. Ne kadar diye sordum, gözle görülemeyecek kadar kısa dedi. Kafama takıldı
BlgnRb Eda91- fl değeri var onu 7 ile çarptığınız zaman boyunu veriyor. Benimde 33 hastalıkken 2 hafta geriden geliyor dedi dün gittim 36 da normale dönmüştü sıkıntı etmeyin düzeliyor. Gebelik haftası ilerledikçe de boy ölçümlerinde yanılma daha çok oluyormuş
beriliceannesi Eda91- canım genetik faktörlerden de olur önemli bir detay değil bizim bebeğin de ayağı kısa ama sonuçta ben de babası da uzun ayaklı değil 🤗
Eda91- BlgnRb inşallah düzelir ilerleyen zamanlarda... normalde olması gereken 39 - 41 cm iken, dediğiniz ölçüme göre hesapladım, https://imgyukle.com/i/nfGYuU 36,8 çıktı 3 hafta önce 35 cm denmişti 😕
mrvygrtc Eda91- canım 4 cm kısa sadece bizimki de öyle 4cm geriden gidiyor boyu. Eşim de ben de kısayız o yüzden beklediğimiz bi şeydi. Doğduktan sonra uzatmak için elimizden geleni yapıcaz artık üzülmeyin
AyaYlmazYldrm Eda91- daha erkn dur bakalim uzar hm gebetik faktorlerde var her bebek uzun olcak diye bisey yok takma kafana derim
Yesimkso Zaten belli bir haftadan sonra boyu çok uzamayacak kilosu artacak demişti doktorum o yüzden yavaş uzamış olması çok büyük bir sorun değildir inşallah moralinizi bozmayın haftası ilerlerdikçe minişiniz de uzayacaktır. Dua etmekten başka yapabilecek başka hiç bişeyimiz yok
mutluuannee Eda91- gozle gorulemeyecek demis zaten niye moralin bozuldu ki demekki onemli bisey degil senin ve esinin boyu uzun mu
Hasderluna Eda91- bizim bebiş de kısa sağlık açısından bir sıkıntı olur mu bilmiyorum ama doktor özellikle uyarmadığı için pek dert etmedim biz içimizi ferah tutalım inşallah ilerleyen haftalarda düzelir 🙏