Haticemre53 Merhaba bende salı günü kan verdim beta hcg 33 çıktı 3 gün sonra tekrar çağırdı doktor kan vermem için dün gittiğimde 145 çıktı 3 gün sonra tekrar çağırdı bu kadar hızlı çoğalması normal midir?
Birhemsire_anne Haticemre53 tabi ki ilk zamanlar 2 günde 3 4 katına falan cıkması gerekir kandaki o hormon bebeği geliştiriyor hızla hemde
Tuqceee33 Haticemre53 değerlerin iyi yükselsin tabi ki maşallah büyüyor bu çok güzel sağlıkla kucağına alırsın inşallah🙏🏻
Haticemre53 Çok teşekkür ederim böyle güzel şeyler yazılınca içim rahatlıyor internete bi bakayım dedim şöyle mol gebelik falan yazıyor endişelendim ister istemez