Arkadaşlar daha önce de başlık açmıştım. Bebeğimi kaybettim 10 gün önce. 12+5 iken. Patolojiiye verdik. Sonucu ptesi aldık oğlumu da salı aldık ve gömdük. Patoloji sonucunda bebeğimde hiçbir sıkıntı çıkmadı sapasağlammış. Doktor bana rahim duvarında iltihaplanma varmış kanamaya sebep olmuş. Kanama da bebeği düşürmüş dedi. Kontrol etti alttan. Tertemiz şuan dedi. Böyle bir durumu yaşayan oldu mu. Yani doktora iltihaplanma anlaşılmadı mı hiç dedim doğru düzgün cevap alamadım. Zaten 3 ay sonra başka hastaneye ve doktora gidicez.