Gunsss Keseden, kesenin hangi tarafta oluşundan cinsiyet tahmini isteyen anne adayları görüyorum. Kesinlikte yargılamıyorum ama Çok şaşırıyorum bunları okudukça.. Gerçekten bebeğinizin sağlığı dışında başka bir şey düşünebiliyor musunuz 🙄🤔🤔
Angel2 Gunsss katılıyorum ama eger ikinci çocuk ise ister istemez insan merak ediyor ikinci hamileligim suan ikiz biri sagda biri solda cinsiyet tahmini yapmak imkansiz bence doktorlar bile yanılaniliyor heraeyin başı saglik
1994ozg Gunsss vallahi ben de bıktım 8 9 haftalık ultrason görüntüleri atıp cinsiyet tahmini isteyenlerden özellikle
Tstnptt Gunsss tabi ki sağlıklı olmasını ister her anne ama bence merak etmeleri çok normall illa kız illa erkek demiyorlar sonuçta acaba ne diye ihtimalleri göz önünde bulunduruyorlarr
AyaYlmazYldrm Gunsss tabiki once saglik tek dilegimiz o amabnim bir oglm var ve 14 hftalik hamileyim daha ogrenemedim insan ister istemez merak diyor
[silindi] Gunsss vallaha eşim ve ben her zaman sağlıklı olsun dedik 8 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim üstelik 2 buçuk yıldır çok istedigimiz bebegimiz ve ben merak ediyorum acaba kızmı erkekmi niye merak etmiyimki illa kız olsun dersem yadailla erkek olsun dersem bebegimin sağlığını düşünmemiş olurum ☺️ tabikide sağlıklı olsun ama bunca yıldır beklediğimiz melegimiz acaba kızmı erkekmi 🤣👶❤️❤️❤️