Sister merhaba tup bebek yaptirdim ilk denemede oldu cok şükür darısı isteyen herkese nasip olsun istanbulda doktorum erbil yağmur fulya acibadem hastanesi kendi ozel klinigide momart ben cok memnun kaldım ilk gitmemdi cok ilgililer isinde basarili google erbil yağmur yazarsaniz çıkar