Geç döllenme olabiliyor 6.Haftada duydum 7 8 de duyanlar varmış doktorum da bunu söyledi bana iyi bir doktora denk gelmek de güzel birşey bnm ilk gittiğim hastanede kürtaj yapılacaktı 3 gün sonra gel duymazsak kürtaj demişti sonra tıp merkezine gittim orda çok iyi bir doktor vardı kesinlikle sabırla beklememiz gereken vakite kadar bekliycez hemen kürtaj demek için daha çok erken bi zaman demişti bana 1 hafta sonra gittim bebeği de gördüm kalp atışını da duydum benim bebek te görünmüyor du kesede sabret bol bol dua et rabbim yardımcın olsun bebeği anne rahmine düşüren rabbim kalp atışını da duymamı nasip etsin inşallah 🤲