Aysenozturk007 Göbek deliğimin 3 4 parmak yanına değişik kramp tarzı ağrılar giriyor ve kalça kemiğime kadar sızlatıyor daha 16+2 haftalık bebeğim canımı yakıyor ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum sizde de böyle bi durum olmuş muydu ? Korkuyorum 😔
Rabia26 Aysenozturk007 bnce normal cnm bnde de sürekli olmaya başladı o ağrılar hatta bide karnıma şiş saplar gibi ağrılarımda oluyor
Gunes_ Aysenozturk007 siz neler soyluyorsunuz yok sis saplar falan 😀bende hic olmadi oyle cok kotu olursaniz bi doktora yazin
Miranmiray Aysenozturk007 Korkma korkma balım. Gayet normal biz 25 haftalık oldum bendede o haftalarda öyle ağrılar oldu meğerse rahim büyümrsiylr alakalı ve bide sonradan farkettim ki göbek deliği dışarı fırlamaya başlıyor ve dışarı çıktıkça o ağrı devam ediyor en son tam olarak dışarı çıktı göbek deliği ve o ağrı bitti ama bıçak saplanması hissi o ağrı bitmedi çünkü hamilelik boyunca rahim büyüyüp genişliyor bu yüzden bu ağrılar az dayan❤️❤️😊
Rabia26 Gunes_ gittim ben doktora bebeğin çok sağlıklı ve aşırı hareketli dedi 😂kişiden kişiye değişir tabiki
Miranmiray Gunes_ Senin göbüş çıkmaya başlamadıysa olabilir canım çünkü her göbeği çıkan bu konudan şikayetçi😂😂