Merhaba kızlarr dün cırcır oldum epey bi karnım agridi butun gun haslanmis patates, muz vs biseyler yedim sanırım bugun gecti simdilik yok herneyse...benim kasıklarım karnım midem belim ağrıyor ve arada sıcak basıyor bunların hepsi dogum belirtisi mi acaba diye korkuyorum çünkü dha dogum icin cok erken😔 sizde ne gibi belirtiler var ?