58_edaygmr_58 Ben ilk zamanlar için kendi bedenimi almıştım (38), işe giydim onları özellikle. İlerleyen dönemler için de 40 ya da xl aldım ki rahat edeyim. Esnek kumaşlı alacaksanız çok sorun değil ancak kumaş pantolon alacaksanız onların kumaşı pek esnek olmuyor ve biraz büyük almak daha iyi oluyor.