Kızlar 2 kimyasal gebeliğim oldu , genetik testlerimizde benim homozigot çıktı 9 ay boyunca iğne vurulucakmışım zor bir süreç ama artık sağlıklı bir bebeğim olsun istiyorum ilk çocugum olucak 🙏🏼 ( şansıma mantar olmuşum 1 aylık onun tedavisi oluyor ondan sonra çocuk düşünücez) bu süreçte güzel şeyler duymak istiyorum 🤲🏻