4 günlük olunca ancak yazabiliyormuş insan tüm dünyam saatlerim dakikalarım bebeğim oluverdi🙈👶🏼 O yüzden gecikmeli bi doğum hikayesi paylaşımı olacak hanımlar ☺
40+5 ye sabah yatış yapacağız demişti doktorum. Ultrasonda su ceplerinde azalma vardı ama normal doğuma elverişliydik. Çatı muayenesinde de sıkıntı olmayınca başladık oksitosine.. doğum eylemini başlatmak amacıyla 💪🏼 6-8 saat kadar suni sancıya devam etmiş olmama rağmen bebeğim kanala girmedi, rahim ağzında en ufak bi incelme, kısalma olmadı ne yazık ki. Son bi çatı muayenesi sonrası normal doğumun olmayacağına karar verdik doktorum ve eşimle birlikte, mekonyum aspirasyonu riskini göze alamadık bebeğime.spinal anestezi ile dakikalar içinde ilk çığlıklarını duydum kızımın😍😪 Dikişlerin atılması için geçen 20 dakika hamilelik kadar uzun geldi bana😂. Bebeğime kavuşmak sarılmak öpmek istedim 😍💋👶🏼 Öyle muazzam bir duygu ki bakışlarını gözlerime kilitleyip meraklı meraklı bakması dünyaya bedelmiş👶🏼 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🙏🏼