Merhaba 12 +0 da 2li tarama testinde Bi damarda direnç görüp doktor gebelik zehirlenmesi olmamam için ecopirin 150 lik verdi 2. Günüm de kanama oldu tabi korkudan ne yapacağımı bilemedim hastaneye koştum bu durumu yaşayan var mı aranız da??? Neyse ki Bebiş gayet iyi🐣