Funda_karabas Kızlar ben normelde 26 haftaligim dün sancim tuttu hastaneye gittim utrasonda 28 haftalik görülüyor doktor bebegin 2 hafta önden gidiyor dedi bisey olurmu
ilkbahar Funda_karabas birşey olmaz inşallah ileriki haftalar eşitlenedebilir... Benim de öyle en başından beri...
asli_tpbg Hiçbir şey olmaz canım benimki de 10 gün önden gidiyor zaten ilerleyen zamanda kendini eşitliyor. Önemli olan gelişimi. Onda bi sıkıntı yoksa diğerleri çok da gerek değil 😊
Funda_karabas asli_tpbg gelişimi çok şükür iyi daha onceden yoktu bende daha yeni oldu dün ogrendim ileriye gittiğini şuan 28 haftalik mi sayiliyorum