Betl35 mrb o agrıyı en iyi bilen biri olarak spyluyorum bnde bugun 26 haftalık hamileyim normalde sag bobregım de buyume vardı norml boyutlarda ne olduysa bu pazar sabh birden inanilmaz Bı agrı ile uyandım acıle gttm sol bobregım hem normalden fazla buyumus hmde tıkanmış ne agrı kesiciler ne serumlar hıc bisey fayda etmedi agrısını gecırmeye en son dıkloron ıgne yptı o biraz hafflettı 1 gece hastanede kldm ertesi gun cıktm iyiyim diye eve gldm gece yine basladı ama bu sefer bulantı ve kusmada var kan kustum esıme diyorum bn bu gece ölürüm cunkü öyle Bı acı tarifsz geri gttım doktora buyume devam edyr dedi tabi acilde urolojı yok kadın dogum bkyr tedaviyi o ypyr son care bna kamera ile bklm ve katater takalım dedi ben dha taktrmadm ondn korkuyrm agrı da biraz hafifledi bklyrm blkı gcer dıye🤷♀️