Dün olanları anlatmıştım kızlar kısaca özet geçeyim
Özel Edremit Körfez hastanesi Dr Mükremin ceylan a 15:30 da randevum vardı kalp atışlarını dinleyecektik doktor bana gebeliğin sağlıksız olduğunu amniyotik sıvıya yakın gelişen bebeklerin genellikle bu şekilde kalp atışı olmadığını ve kürtajla alması gerektiğini söyledi bunu size yemin ederim 2 dk içinde baktı hemen suratıma yapıştırdı kalp atışını aramaya tenezzül bile etmeden.
Eşimle oradan ayrıldık yarım saat sonra 16:00 da aynı gün içinde başka bir doktora özel muaynaneye gittim durumu açıkladık ve muayne etmek için ultrasona aldı kulaklarınızı iyi açın dedi ve bebegimin kalp atışını dinletti ayrı olarak ta ultrasonda kalbi atan kismi bana göstererek teyit ettirdi.
yarım saat arayla olan birşey olduğu için beni iskillendirdi ya kansaydim o kürtaj masasına yatsaydim hiç bilmeyecektim sağlam olduğunu,dünden beri kendime gelemiyorum.
az önce sağlık bakanligini arayıp durumu açıkladım doktor ve hastaneden şikayetçi oldum sizinle bu süreci paylaşacağım.lutfen tek bir doktorla kalmayın.uzgunum doktorlara bile güvenim yok şundan sonra.😟