@A_C_04 Dış gebelik yumurta ve spermin rahmin dışında genelde tüplerde yerleşmesi,yaşama imkanı olmadığı için gebelik sonlandırılıyor, anne için de bu şart tehlikeli bir süreç..senin kaçıncı haftan erken mi gittin doktora.doktora aslında erken gitmek,erken gebelik testi ya da kan testi yaptırmak genellikle stresi beraberinde getiriyor hem anne adayı hem de doktorlar için diyordu.Dr kağan kocatepe youtube kanalı var onun bu konuyla ilgili videosunu izlemeni tavsiye ederim canım. İnşallah gebeliğin sağlıklı ilerler.
https://youtu.be/WFW7CGpYuA8