nurellaam Bebeğinin başı aşağıda olanlar hareketli nerede hissediyorsunuz genelde kizlar? Ben anlamadım bebeğim döndü mu 🙈🙄
TugceCakir nurellaam benim 28. Haftada döndü canım şuan 34. Haftamdayım ve takip edemiyorum her an her yerden tekme atabiliyo😅😅
Poncik77 nurellaam önceden kaskklarımda bi kıpırtı hissediyordum şimdi durdu dün öğrendim dönmüş göbeğimin sağ tarafından tekme yiyorum şimdi 😁 can acıtıyor birazcık
aysenur4 nurellaam başı yuksrda olursa hareketlerini hep kasıklarında hissedersin vajınanın ordan bile zonklatır ama eger aşagıdaysa hareketlerini göbek deliğinin orda yukarlarda hissedersin yani
gizembas Ayagini midene dogru vuruyoda dönmustur 😍 genelde yanlarda hissedersin ayaklarini elleyincede bi farklilik hissediyosun ister istemez benimki sirtini poposunu dayiyo anliyorum yerini 😄
nurellaam gizembas benimki de sanki bi yere başını bi yere sırtini dayiyo gibi ama bilemedim canım 😍😂
gizembas nurellaam kontrol zamaniniz gelmis zaten 4 hafta olmus bu hafta ogrenirsin insallah donmustur bebisin 😊
Bsk13 Kaburgaya tekme seklinde😉 arada yanlardan da çıkan birşeyler var. Neresi neresidir anlayamıyorum ama ben.
spiker_anne nurellaam gobek deliginin ustunde kaburgalarının altinda benimki ayagini karin bosluguna uzatip uyuyor elimizle ayagini tutuyoruz poposunu yasliyor üste elimize yatiyor anliyorsun zaten 36 haftalik benimki cok net her hareketi elhamdülillah ❤🌸