Güzel anne adayları Birgül bende hikayemi paylaşacak mıyım diye hep merak ederdim hele son zamanlar geçmezdi .02.03.2020 yani gecen pazartesi gayet iyi bi şekilde uyanıp eşimi işe yolladım o gün saat 3re doktor kontolüm vardı ve sezeryan için tarih verecekti cünkü artık son demlerdi .Saat sabah 10 sıralarında büyük tuvaletim gelir gibi bir iki sancı hissettim ama tamamen oyle bir sancı ikidebir lavaboya gidip geldim ama deilmiş 10da iki saat aralıklarla başlayan sancım gitgide kendini 1 saate bıraktı tabi evde yürüyorum annem baya gelenekseldir su gelmeyene kadar gitmeyelim dedi bildiğiniz sancıyı evde cekiyorym yürüyorum ve saat oldu 2 kızlar ben duramıyorum bes dkya düştü sancım eşime söylemiştim zaten sıklastıgı dk gidecez diye oda tetikteydi hemen geldi ve hastaneye girmemiz saat üçü bulmuştu bir sese ağlıyorum dklar düşmüştü cünkü neyse hemen girdik sansa doktorum nöbetçiydi hemen çatala alındım ve 6 cm dendi kendim Bile şok oldum ebe yolun yarısı gitmiş dedi ve ilk doğum olmasına rağmen evde bu kadar dayanmama hepsi cok şaşırdı doğum başlamıstı yani hemen suyum patlatıldı kızlar ağrının o sancının tarifi olsa İnan anlatırdım ve beni yatağa aldılar 10 cm olana kadar bir sesim yerde bir sesim gökte bogazım kurumuş su diye yalvarıyorum ebe ıkın diyor baska bise demiyor dk aralıklarla muayene ediyor iki saat sonunda 10 cm dendi ve koşarak beni çatala aldılar cok şükür orda cok durmadım ve doktorumla ebelerin omurgama baskılarıyla bebegim doğdu O an dünyanın yükü sanki omuzumdan kalktı hemen basım düştü kızlar üç dk uyumusum kafamı çevirdiğimde prensesimi giydiriyorlardı benim dikiş serüvenim doğumdan uzun sürdü tam 2 saate yakın dikişle uğraştılar cok dikişim var ama olsun o sancıyı düşününce bu hicbirseymiş Rabbim hepinizi bir sancıda bir nefeste kurtarsın kızlar kimseyi o kapıda koymasın sadece inanın dua edin çatalda Bİle Allah Muhammed diye bağırıyordum ben imdadıma yetişti size de yetişir insallah.Kızım cok şükür iyi benim ağrılar devam Ediyo ama önemi yok onun kokusunu alınca herseyyyy geçiyo uzun oldu ama korkmayın sadece biteceğini düşünerek normale girin ...