Anneoluyorum93_ Esranurr doktor 10bini geçince kese görürürz abdominal dedi. Vajinal bakıp görmediler mi
Rumi8787 Benim 30 Ocak . İlk sonucun 212 çıkmıştı o zaman keseyi alttan görmüştü , 1 hafta sonra 5700 çıkmıştı keseyı ozaman gördü
mervealis63 Benmde son adet tarihim 27 ocak kanda 217 cikti kese gorunmedi bndede bnce gec dollnme olmstur die tahmin ediyorum cnm dktr hftaya glmemi soyledi 😊bnce endiselenmeyelim 2 dusugm oldu ins. Buda oyle olmz cuma gnunu bekliyorum sabirszlikla
Deniz_11 Benim şuan 3 hafta 5 günlük hcg 278 çıktı doktorum bir hafta sonra 1500 civarında olması gerekiyor dedi sanki beta biraz düşük çıkmış iki gün sonra tekrar yaptır derim