Hulyaeyup Bişey soracağım arkadaşlar özel hastanede bi doğum ücreti var ya o sadece 1 gecelik kalmak için fiyat mi yani ekstra 1 gece daha kalmak durumunda kalsak fazla para mı alacaklar
Deletedmom124 Hulyaeyup bir bilgim yok canim ekstra alıyorlardır muhtemelen diye düşünüyorum özel yani sonuçta neden yatirsin parasız seni
annee27 Hulyaeyup o hastaneye gore degisiyor cnm onu kendi hastanenle gorusmen gerekiyor.. kimi 1 gun kimisi 2 gun kimisi ekstra küvez parasi aliyor kimisi almiyor. Bnm.haatanede allah korisun bebekte bsiey fln olursa ucret almicaz fln demisti. Detayli konusmakta fayda var
Nevinnn Deletedmom124 tamam işte çoğu hastanede verdiğin ücretin içinde 2 gün yatırıyor eğer sezeryansanbende onu anlatıyorum
BusraGS Hulyaeyup arkadaşım yeni doğum yaptı bende sormuştum ona ekstra yattığı gece için ücret almışlar
UraSsmom Hulyaeyup Evet cnm bi gece daha kalmak istersen çalıştığım hastanede 250 ek alınıyordu Değişir tabi hastanelere göre
Hulyaeyup Teşekkür ederim herkese en iyisi ben kontrolüme gittiğimde detaylı bi konuşma yapayım hastaneyle çünkü gerçekten hastaneye göre değişiyormuş