Ceren58 enfeksıyonu en iyi ben bilirm☺️cok sancı ağrı cektm.ama benımkı bobreklere vurmadgı ıcn ıshal yada bulantı hıssetmedım.bobreklere vurursa bel ağrısı,ateşlenme,mide bulantısı,ishal görülür.ve acil tedavı olman lazm.ateş enfesıyon cok tehlikeli hamilelkte.benim enfesıyon sadece idrar yollarındaydı ve cok yoğun oldugu ıcn geceleri sabaha kadar zırlardım.doktora gıttım üromisin dıye ilaç yazdı.oda kusma yaptı bende.kullanamadım.en son dayanamadım acillik oldm.direk antıbıyotk verdıler.inanılmaz bi acı ağrı.bebeğime zarar gelmiş gibi ağladım boyle.ama cok korktm bısı olcak dıye.hafta sonu oldugu ıcn cektm bıraz.pazartesıyı bekleylm dedık.ama boşa beklemişiz kadın doğum acil varmış.yeni öğrendm orda.