Kurbagaannesi Merhabalar, 1 haziran 2019da doğum yaptım 9 aylık bebeğim var ve öğrendim ki 5 haftalık hamileymişim 🙈 Eşim de ben de çok istiyorduk ama hiç umut etmemiştim o yüzden çok sevindim 💁🏻♀️Şimdi hem kids hem mom dan takipteyim ☺️☺️
Kurbagaannesi Fatos0277 benden önde gidiyorsunuz bakalım tecrübelerinizi yazarsınız 💁🏻♀️ Bu arada intagramdan takipleşelim
Gamzex Sağ salim alın kucağınıza minnosuu:) Benimde ikinci doğduğunda ilki 18 aylıktı şimdi galiba yanlış alarm değilse üçüncü geliyor ortanca 21 aylık 😂🙈
Gamzex Kurbagaannesi Valla korkmuyorum desem yalan eğer bebiş varsa planlı değildi ama düşüncesi bile güzel geliyor 😂 Teşekkür ederim💕