Az bekleyin sancınız olacak mı ve önemli olan düzenli mi diye kontrol edin dakika tutun ve sakin olun🙏🏻💕 35+5 te doğum yaptım ben de sabah uyandım eşimi işe uğurlarken bacaklarımdan aşağıya sızdı biraz beklemek istedim sonra tekrar oldu doktorumu aramıştım ve bana bir kontrol edelim gel dediğinde doğumum başlamıştı. Yani kesin başladı demek de olmuyor başlamadı demekte. Siz oturup sancılarınızın süresini tutun ve düzenli mi diye dikkat edin. Düzenli aralıklar ise doğum başlamıştır sakin olun. Suyunuz gelmemiştir su boşalırcasına gelir ama su sızabilir öyle olmuştur muhtemelen