Seln1515 Arkadaslar İnofolic kullanıp da hamile kalan var mı?? doktorum verdi fakat bi kutu kullandım bıraktım ona göre 3 kutu daha içeceğim??
Canan_3547 Seln1515 neden birkyosun ki hemen hamile kalmasan bile en azindan sana takviye sonucta allah en kisa zamanda hayrli evlat nasip etsin
Busradonmezus Seln1515 ben inofolic combi kullandım rahmi gebelige hazırlıyor. Zararı yok faydası var alanının en iyi ilacı
DefneninLiya Seln1515 ben iki kutu kullandım birşey olmadı en az 3 ay kullanmak lazım dedi doktor ben de olmadı bir kutu daha alacam toz şeklinde olanı her sabah aç karnına içmiştim
FSK Mormenekse34 Birinci kutuda hap ikinci kutuda eşim hap bulamamıştı toz kullandım ama ilk kutunun sonlarında hamile kalmışım
Ygmrymn Ben 2 yıl hamile kalamadım dr um infolic ve corasprin verdi( corasprini pıhtılaşmam olduğu için verdi doktorunuza danışmadan kullanmayın) onları içtiç ve 2 ay sonra hamile kaldım. İnfolicde olabilir corasprinde olabilir :)
Aysglengn DefneninLiya evet ara vermeden kullandım 3 kutuyu, bazı günler bir iki defa unuttuğum oldu tabiki içmeyi ama düzenli içmeye çalıştım her gün aynı saatte içmeye çalıştım