emineumut17 5 ay önce bi düşük yaptım şu anda tekrardan hamileyim .bu da düşer diye çok korkuyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili olarak
Sermec emineumut17 canım Allah ne derse o olur ben de geçtiğimiz Nisan ayında 7 haftalıkken düşük yasadım kalbı durdu bebegımın su an cok şükür tekrardan hamıleyım 36+3 haftalık olduk ben de hep düşündüm korktum bunu da kaybedeğim heralde diyordum hep ama cok şükür bir sey olmadı inşallah saglıcakla kucagıma almakta nasıp olur o yuzden Allaha havale et Allah ne derse o olur
Adimadim emineumut17 3 kimyasal 1 bos gebelik yasadim cok sukur bende 31 haftalik hamileyim inan o korku hic gecmiyor biz bir kac haftaya kadar o korkudan tek bir sey alamadik bebegimize her doktora gidisimizde korkuyla girdik içeriye halada devam ediyor esim hergun soruyor haraket ettimi falan diye kisacasi insan yasayinca o kotu anilari hep etkisinde kaliyor
caglahrsn Daha tedbirli daha hassas bi dönem geçireceksin belli kendini hiç yorma doktor kontrollerini aksarma asla , huzurla kucağına al bebeğini inşallah bol bol dua et
kelebegim123 Psikolojik olarak etkilendin bu çok normal ama kötü düşünme 5 ay önce öyle oldu şimdide öyle olacak diye birşey yok içini rahat tut hayırlısıyla birşey olmaz 🙏🏻