Slm kizlar 38+2de bu sabah spinal sezeryan olmak icin sabah 8de hastaneye geldim son kontrolllerim yapildi cok gergindim inanilmaz bi heycan karmasik duygyular icindeydim saat 9 da ameliyathaneye alindim korkuyodum ama kendimi teselli ediyodum belden ignemi yaptilar aciyor biraz bianda ayaklarima ates basti ve uyusmaya basladim sonda taktilar ama sondayi hissettim acidi ve panik oldum acicak diye bir anda midem bulanmaya basladi tansiyonum dustu kusmaya basladim nefes alamadim hemen oksijen bagladilar sakinlewtirici verip sersemlediler ama ben cok kotuydum uzun surdu bebegim kiloluydu ve ic karnim darmis bircok diktor mucadele verdi aglama sesini duydum yanima koydular ama okdr kotuydumki tek istegim bir an once irdan cikmakti beni odaya cikardilar inanilmaz usudum savastan cikmis gibiydim odaya geldim debebegim ordaydi onu kucama aldim cok guzel bir duygu .zamanla bacaklarim acilmaua hissetmeye basladim agrilarjm icin agri kesci verildi surekli en kotusuilk ayagi kalkis onu becerduyseniz isiniz tamam demektir bol bol yurudum ve kendime geldim bebegimife emzirdim simdi bebegim yanimda 2 gece hastabede kalacagiz bebegimde cok yoruldu gercekteb bufun cok degisik zorlu birgundu ama sonunda mutlu bulusma vardi Allah herkese kolay dogumlar nasip etsin anne olmak hic kolay degilmis bugun anladim bu araada asiri kanama oluyor tavsiyem kilotlu hasta bezi alin biraznuzun oldu ama tecrube edinilmesi icin yazdim yani o cesareti kendinde bulmayan spinal olmasin bayilin gitsin bn ck ugrastim ama syan iyimsgri sizi gecici ama o ameliyati panik yasamak vok zordu simdiden herkese hayirli dofumlar diliyorum