Fatmadml Benek hareket ettikçe vajina da batma ve ağrı hissediyorum sancı gibi giriyor doğum belirtisi mi 37 haftalık olduk Bilgisi olan yazabilir mi lütfen
zelis63 Fatmadml bende 36+6 cAnm aynısı banada oluyor nstde sancılarımda çıktı ama tık yok hala batma ağrı bendede oluyor artk büyüdüler baskı yaptıkca normal öyle olması
hunilimom Fatmadml bu haftalarda çatı ağrısı dediğimiz vajina üstü ağrısı oluyor doğuma hazırlanıyor vücudun bebekte baskı yapıyor malum büyüdü artık şancı takip etmek lazım canım nasıl geliyor doğum sancısı belden kasıklarına doğru geliyor
_elsm_ Fatmadml bende 34+5 haftalığım aynı şekilde benimde oluyor sanki çıkacakmış gibi hissediyorum ama normal diyorlar 32. Hafta da kontrol vardı sancı çkmamıştı acaba sancı mı bunlar diye merak ediyorum
Fatmadml hunilimom sancım yok sadece bebek hareket ettikçe sancı özel bölgeme vuruyor çıkacakmış gibi oluyor kanala falan mı girmiş bebek acaba
hunilimom Fatmadml girmeye de çalışıyor olabilir canım çok sık tuvalete gitme ihtiyacı oluyor kanala girince
Fatmadml zelis63 inşallah öyledir benimkide eşim çalışıyor Hastaneye de gidemem bu saate başka şehirde yaşıyoruz.doğum memlekette olacak bir kaç güne gidecem tedirginim o yüzden erken gelirse diye çantam da hazır değil doğru düzgün
zelis63 Fatmadml canm haftan erken değil her an gelecek gibi hazır olmalısın çantanı falan hazırla en azından