Hamileanneler_25 20 lik dis ağrısı çekiyorum ve basım ağrıyor bu günler de ağrı kesici içsem bisey olur mu
Mothersone Hamileanneler_25 ağrı kesici olarak parol içebilirsin bana bizzat kadın doğum doktorum yazdı hatta ağrın geçmiyorsa günde 3 taneye kadar içebilirsin demişti ama ben 1 tamr içiyorum 7. Haftamdan itibaren ara ara kullandım şuan 25. Haftamdayım bi sakıncası yok yani içebilirsin