Kızlar ben de o ilacı hicbişekilde içmemiştim resmen alttan üstten gidiyordum içince zaten midem hassas normalde aspirin bile içemem kan ilacı yan etki yaptı bana sonra marka değiştik yine olmamıştı ben de organik keçiboynuzu pekmezi yutmuştum sabahları aç karna bir kaşık doğuma kadar öyle gitti kan değerlerim iyi gitti yani