Unl İlk gebeliğim Üçüncü haftadayım ve iki gündür lekelenme şeklinde kanamam oluyor ara sıra alt karın ağrısı bu normal mi daha önce yaşayan varsa lütfen bilgilendirsin...
AATozarr Unl 2 gündür geliyorsa leke doktora gitmen daha sağlıklı senin için , burdan kim ne desin ki şimdi sana .
Betulbekil Unl canım lekelemem çok oldu doktor lekelenme olduğu gün dinlen diğer gün mutlaka gel demişti sende gitmelisin yerleşme kanaması ve yerleşme ağrısı olabilir ama gidip görünmekte fayda var
duygusm Unl Zararsız bir durum da olabilir düşük tehlikesi de olabilir. Bunu dışardan anlamak mümkün değil maalesef, doktora gitmelisiniz.
Songsong Benim de oldu doktora gittim progestan iğne vermişti,yerleşme kanaması dıyorlar,bi kere de cinsel ilişkı yuzunden olmuştu,bu ıhtımalleri goz onunde bulundur
caglahrsn Burada vakit kaybetme biz sadece hamile veya tecrübeli anneleriz , doktor değiliz ki böyle ciddi meseleleri burada sormayın
Betulbekil Unl stres panik yapma lütfen allahın izniyle hiç bişey olmaz sabah kalkınca mutlaka bi acile git hemen bakarlar zaten 🙏🏻😊
tugce67-67 Unl canım bende yaşadım , doktor yerleşme kanaması ya da düşük ihtimali olabilir bilemeyiz demişti .progestan fitil kullandım düzeldi.gecikmeden doktoruna hemen görün derim
Unl tugce67-67 çok teşekkür ederim pazartesi gününe randevu aldım yurt dışında yaşıyorum o yüzden hemen randevu alamıyorum bugün aradım vermediler mesela acil bi durum ama işte 🤷🏼♀️
tugce67-67 Unl anladım geçmiş olsun , türkiyede acilden girş yapınca hemen ilaç başlıyorlar ya da doktorumuza yazınca hemen çağırıp alıyor bizi . Yurt dışı sistemi biraz farklı anlaşılan belki biz çok pinpirikliyizdir ondan böyle burası😂