Seeeliiin Kızlar bugün doktora gittim doktorum iki kese gördü ama içi boş 5hafta 1 günlük hamileyim boş görünmesi normal mi ve böyle iki kese görünün var mı doktorum sonradan bir kese kaybolabilir dedi siz böyle bişey yaşadınız mı
Zeyk Seeeliiin evet normal ilk o haftalar kese gözükür sonra bebisini ve kalp atışını alırsın 7-8.haftalarinda tekrar gittiğinde kontorle bebisleri görürsün inşallah.
Ebru-isil Seeeliiin normal canım benim de öyle olmuştu kese boş falan demişti doktor bilmediğimden moralim bozulmuştu nöbetçi bi doktor vardı gıcığın tekiydi.Sinir oldum öle dediği için.6.haftada başka doktora gittim kese içinde minik pirinç kızım duruyordu ☺️ Yakında görürsün inşallah.
Seraparsln Seeeliiin canimmmm bende 5+3 iken keseyi gördüm küçücük keseydi zaten içi görünmüyor bile bebekte görmedim 7+4 ye gittim bebişimi ve kalp atışını gördüm korkma sakın seninki ikiz gibi sanırım eğer eşinin yada senin ailende ikiz varsa neden ikiz olmasın ki hayırlı olsun 🥰❣️
Seeeliiin Sadesoda evet şuanlık ikiz gebelik dedi ama sonradan bir kese kaybolabilir de dedi kafam karıştı
Zeyk Glzade neden imkansız olsun 5+4de benim kesem oluşmuş ama boştu. 7+4de bebeğimi gördüm kalp atışını duydum şuan 39.haftam. Kese oluşmuş bebeği de sonraki haftalar görebilir.
TMervee Seeeliiin hcg degerinden belli oluyor ikiz gebelik hcg degeri tek bebege göre yüksek çıkıyor genelde
Zeyk Seeeliiin hayır telaş etme canım benim çok normal ilk kese oluşuyor zaten ilk haftalar sonra bebeğin ve kalp atışı. Eminim ki ileri haftalarda sende bebeklerini göreceksin. Sağlıklı bir hamilelik yaşaman dileğiyle bak benim dogumuma 6 gün kaldı ve ilk hamileligim senin gibi. İlk gittigimde 5.haftada işte kesen oluşmuş 2 hafta sonra gel bakalım bebeğin var mı demişti 7.haftamda bebeğimi gormustum ben de 🙏💙
Aylaninannesi doktorlar bebeğin 8. Haftda görünme ihtimalini söylemiyorlar. Daha çok küçük o yüzden görünmüyor, büyük ihtimalle ikiz, hayırlı olaun. Görünmemesi çok normal düşünmeyin üzülmeyin sakın.