132025 mesela size şöyle diyebilirim normalde kese 5 haftalıkken görülebiliyormuş ben o haftadayken doktora gittiğimde kese yok dış gebelikten şüpheleniyorum dedi
resmen benim psikolojim bozuldu kafama taktım bunu sonra doktor değiştirdim ve 7. Haftadayken hem keseyi hem bebeği gördük çok şükür 🙏🏻 yani bu yüzden tek bir doktora bağlı kalmayın
belki sizinde kese daha yeni belli olmaya başlamıştır iyi düşünün benim yaptığım gibi kendi psikolojinizi bozup boş yere üzülmeyin rabbim sağlıkla evladınıza kavuşmayı nasip etsin 🙏🏻 Umarım bir nebzede olsa rahatlatır söylediklerim ☺️