ilknurkcmnlii1 Kızlarrr cinsiyet partisi yapmayı düşünüyorum 14’cü haftamdayım ve doktorum iki kez kız dedi artık değişmez diye düşünüyorum heralde😇 cinsiyet partisi için alısveris yapabilceğim bi sayfa varmı bilgisi olan masa süsleri için falan☺️
tugbaayaz ilknurkcmnlii1 bence erken bi kaç hafta daha bekle banada iki kere kız dedi 16 da kesin erkek dedi kesin kızsa bile yinede bekle derim canım kesin demek için çok erken haftalar çünkü
ilknurkcmnlii1 elifayc ama yinede 100 de 100 demediği için sorduk diğer ay belli olucak partiyi o zaman yapıcam☺️
Cilemasna Ben 12. Haftamda gittigimde doktor %80 belli demisti bugun gittim 15 haftaligim kesin belli dedi bende pazar gunu parti yapcam canim allah saglikla kucagina almayi nasip etsin ☺️