Birhamis Dr eline eldiveni geciriyo jel sıkıyo parmagını sokuyo geriyo orayı iyice açıklıga bakıyo biraz böyle ayh falan diyosun ama saniyelik hiç acıyan bişey değil
GlahBilgiliPelit Birhamis 😳😳 ben kesin normal yapamam o zamn 😂😂 alttan muayneler cok canımı acıtıyor 😕 bunla alakası var mıdır acba normal doğumun merak ettim şimdi🤔
Birhamis GlahBilgiliPelit yaparsın ya öyle dusunme 🙂 zor degil o kadar e cocuk doguruyprus kolaymı biraz zorlklara katlancaz mecbur 🙂
alaelikkran Ben bugun muane oldum o anlik aci oluyor ama sonra geciyor canm hatta normal dogumun yaninda bu hic dedi dktr 😕
Ruya Ya bana ilk gebelikte cati.muayenesi yapıldığında çok canım yandı doktor baya zorladı ayağa kalkar kalkmaz kanama oldu ağrıdan eve gidemedim eşimi acil işten cagrdim acaba benmki neden öyle oldu doktor baya zorladı hiç anlamış degilim
Mahlikarumeysa Bende bugün çatı muayenesi oldum hiç canım yanmadı kendinizi kasarsanız çok acır, ama afedersiniz tuvaletiniz gelmiş gibi.kendinizi bırakırsanız orası kendiliğinden açılıyor ve hiç canınız yanmıyor
Pinaryyim Kızlar doktorum 35.haftada cagırdı alltan muayane için erken degilmi sizce müsaitligine bakıcakmış ama çok korkuyorm stress yaptım kanama falan olur diye
Neslihanasya Pinaryyim hiç alakası yok canm catı muayenesi öyle acı fln vermyo benide kontrol etti doktor sakncası olsa yapmaz zaten bende suan 35+5 teym hiç kendni skma kasma güveneblrsn anlatılanlra hc inanma ne acı ne bsey yapablr yani
Sabihay HicranYaman benim doktorum 39 a girince yapıcam dedi. Öncesi erkenmiş doğumu tetikleyebiliyormuş.
Gulsenkaragoz Genelde 38.haftada yapiliyo benim sayet oyle oldu 38.haftada yeni oldum bende kasmayin hicbirsey hissetmiyosunuz zaten jelle baktigi için acı olmuyo
Ruya Birhamis yok kasmaktan degl hatta doktorun yüz ifadesi bile değişti baya zorladı yani iyice içeriye ittirdi. Ve dedgm gibi kalkar kalkmaz kanama oldu benim.doktor kaynaklı oldu galiba
BurcuYavuzSeymen 36 da oldum kızlar o anlık biraz acı yaşadım ama zor değil muayeneden sonra kanamam fazlasıyla oldu
Birhamis Ruya olabilir kanama dr banada demişti olabilir olursa endişelenme diye ama olmadı senın doktorun biras sert davranmış olabilir o zaman yada senın yapınla alakalıdır belki daha dardır orası ondan zorlamıştır herşet olabilir neyse geçmiş gitmiş ☺