gulsah32 selam kizlar 27 haftalik gebeyim firuzkoydeyim avcilar anadolu hst gidiyorum ama murat kolugude dogum icin degerlendiricem varmi bir bilginiz devlet hastanesi hkkinda
masalsii gulsah32 ben sefaköydeyim özelde dogum yapıcam ama murat kölükte adil baruta gidiyorum kontrol amaçlı cok memnunum kendisinden eger tek kişilik odalar olsaydı kesin orda dogururdum