Esmaebru34 canım ben hamileliğimi öğrendiğim ilk günden beri tabiki dikkat ediyorum ama eşimle beraberliğime devam ediyorum. Bir riskin olmadığı sürece devam etmende sakınca yok tabiki. Kanaman aktif değilse sıkıntı yoktur. Bende de oldu doktoruma gittim hemen gecenin bir saatinde doktoru da evinden getirdim. Keşke gelmeden arasaydın dedi olabilir böyle durumlar yani çünkü hamilelikte kan hacmi iki katına çıkınca vajinadaki kılcal damarlarımız şişip hassaslaştığı için böyle lekelenmeler oluyor pembe renkte, sen yinede dikkatli ol.