Merhabalar ismim merve 11+3 haftalık hamileyim ızmirde özel bir hastanede gebelik takibimi yaptırıyorum. Doktorum dün itibariyle vitamin olarak innate pronatal diye 30 kapsül kullanmamı istedi içeriğine internetten bakabilirsiniz. Herkes hamilelikte birşeyden tiksiniyor ben ilaç içmekten o dışındaki plastiğinden tiksindim Icerken öğürüyorum. Zar zor bugün 1.ye basladim fakat bana dokundu içinde balık yağı varmış Ictikten 10 dk sonra kustum balık kokusundan. 72 tl ye Eczaneden aldim ya ihtiyacı olan birine 50 tl ye falan vericem durumu yoksa hediye edicem çünkü ben icinde balık yağı olmayan başka vitamin alacağım. Sadece 1 tane içtim bugün. Buraya fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum isteyene whatsapp ya da instagramimdan atayım fotoğrafını