Aslihansan Pesperu sancı bi nevi adet sancısına benziyo. Sadece belli aralıklarla girip bi kaç saniye sürüp geçiyo ve zaman geçtikçe ağrı da artıyo tabi.
Aslihansan Pesperu ama ben doğuma gitmeden bi gece önce aynı öyleydim bebek hareketleri o kadar çok ağrı yapıyodu ki sancı mı değil mi anlayamamıştım zor uyumuştum sabaha da zaten suyum gelmişti 😅
SenaDerin Pesperu sancı belden kasıklara vurur canım ayırt edersin yaşayınca zaten , bağırsak hareketlerin olabilir
Erez Pesperu Ya bende bunu cozene kadar canim cikti. Boyle karnin ust tarafinda bebek poposunu gerdirir ya onun gibi oluyo bende bole sanki dayamiş orada 30.40 sn tutuyo sipa. Ben nstde anladim kasilmalari 😂
Eminapasali Sancı değildir ama sancı 5dk arayla birde duramiyorsun yerinde seninki yalanci sancı olabilir
Pesperu Aslihansan inşallah öyle olur yarın kontrole gittiğimde doğum başlasa😊bel ağrısı ve regl sancısı eşlik etmediği için karar veremiyorum bende çok teşekkür ederim
Aslihansan Pesperu inşallah canım sabah kalktığımda hiçbişey yoktu benim dedim gelmekten vazgeçti doktor bile normal demişti nst de suyum gelmişti 😂 zamanı gelmiş seninde gelir inşallah yakında ☺️
Pesperu SenaDerin teşekkür ederim şimdi uyandım zaten bişey yok 🤷🏻♀️Muayene var bakalım nst ne diyecek
Pesperu Erez bugün sordum ebeye karnının bir yeri değil heryeri taş gibi sertse kasılma o dedi hatta o ara karnımı elledi mesela şuan kasılman var dedi 🤷🏻♀️