Merhabalar herkese, ben 11 gün önce sezaryan doğum yaptım ama vücudum ödemi atmadı bi türlü su içiyorum tuzsuz yiyorum az da olsa yürüyüş yapıyorum ama geçmiyor ayaklarımın üstü mosmor oldu çok acıyor. Sezaryan sonrasi böyle olan tavsiyesi olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen geçmesi için ne yapabilirim?