Merhaba hanımlar ben ikibuçuk ay önce guatr ameliyatı oldum tüm tiroid bezimi aldılar sonuçlarımı bekliyorum bakalım inşallah iyi sonuçlar çıkarsa bebek düşünüyorum daha önce bu ameliyatı olan var mı varsa bebek için ne kadar süre beklediniz birde hormon ilacı kullanıyorum bu etki eder mi daha öncede ameliyattan önce kimyasal gebelik geçirdim az çok tereddütteyim lütfen bu durumu yaşayan varsa benimle tecrübelerini paylaşabilir mi Rabbim tüm bebek isteyen herkese nasip etsin🙏🏻