esilax 7hfta 5gunluk hamileyim ve hicbir belirtim yok arada hafif karin agrisi akinti ve hafif gögus agrisindan bska birsey yok bu durum normalmi bzen cok korkuyorum ilk randevum 3 gun sonra allah izin verirse ins bebegimi kontrol edicez
Obsesifk esilax normal normal benim sadece 1 hafta bulantım ve koku hassasiyetim oldu başka bişey olmadı şuan bile 32 haftalığım çok şikayetim yok
busrasahinn esilax 12+3 üz hiç bir belirti yaşamadım sadece çok nadiren bulantı oluyo ama çıkarma yok 😊
ggzmkrcc esilax bende de hiçbir belirti olmadı mide bulantısı da hiç yaşamadım 26 haftaya geldik şükür